torstai 15. syyskuuta 2016

SM-kisat

Se niistä rallyn SM-kisoista. Meidän joukkue oli niin paska, ettei mahduttu edes mukaan! Ensin kun tuli hintatiedot, mun reaktio oli, että ihan törkeä korotus ja sairaan kallista ja että haluan äänestää jaloillani ja olla menemättä lainkaan. Sitten kuitenkin päätettiin mennä, ja ehdin jo innostua ajatuksesta että lähden Sienen kanssa reissuun. Koska Sieni nyt vaan on niin sieni. Ja siellä olisi kaikkia myyntikojuja, en ole päässyt räpeltämään mitään vuosiin! No enpähän pääse nytkään, en mä sinne vain katsomaan jaksa ajaa. Kiva kun tässä nyt meni koko loppukesä turhaan arpoessa mitä oikein treenaisi. Nyt meni rallymotivaatio täysin ja keskityn taas vain tavan tokoon.

Mun mielestä joukkueiden valintaprosessi oli äärimmäisen sekava, ja tiedotus ei myöskään loistanut sujuvuudellaan. Ilmeisesti nyt kuitenkin eilen on tullut viestit kaikille, jotka mukaan mahtui. Mitä jos meidän viesti vaan katosi matkalla? Kysyin järjestäjän sivuilla, eikö olisi reilua ilmoittaa kaikille jotain, tällöin jos ei saa mitään postia, tietäisi kysellä perään. Nyt voidaan vaan tulkita että emme päässeet, mutta ei olisi eka kerta kun mun maili kadottaisi koko viestin. Vituttaa jotenkin koko säätö nyt niin, että aivan sama. Se siitä. Tällä kaudella kaikki on mennyt muutenkin niin pieleen, että ehkä mun ei ole tarkoituskaan onnistua.. kaksi nollaa hausta, vepeen ei mahduttu edes yrittämään, rally-SM:n oltiin liian surkeita. Eh, ei muuta kun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!

3 kommenttia:

Mirandaa kirjoitti...

Hei meillä tältä kaudelta kaksi nollaa jäljeltä ja kuusi ei 1.tulokseen riittävää tokokoetta :D Agilitystä sentään yksi luva keretty kerätä tän 9kuukauden aikana. Ei oo ollut meidän vuosi kyllä tämä vuosi mutta ainakaan ensi vuonna ei pitäis olla kauheen vaikee parantaa tätä menoa :D

laura kirjoitti...

Mä olen kanssa miettinyt, että paljoa huonommin ei voi kyllä ensi kausi mennä, mutta ainahan sitä voi yrittää vielä useammassa kokeessa ja jopa uusissa lajeissa ja saada silti vain nollia... :D

Katri kirjoitti...

Tän skaban mä ehkä voitan ja koska mitään muuta ei olla kisattu niin osallistun tähän: yksi - tosin hyväksytty - BH-koe, sen jälkeen ei ohjaajan fysiikka ole kestänyt edes metsälenkkejä, tokon seuraaminenkin on ollut liian vaativa urheilusuoritus. Lisäksi sitä näköjään voi silmän räpäyksessä menettää puolet koiristaan. Tosin edellisen kerran räpäytin silmää toukokuussa. Vielä vois mennä toki huonomminkin, mutta ei paljon :-D