lauantai 20. huhtikuuta 2013

Tätejä

Taidan alkaa kuvabloggaamaan. Mulla on nykyään vihko, mihin kirjoitan hakutreenit, ja se tuntuu hyvältä systeemiltä. Ketä niitä kiinnostaa täältä lukea. Tänään oli sen verta hyvä sää, että kamera pääsi mukaan klik, niin tulee nyt kuitenkin parit kuvat:




Tää on aina niin sykähdyttävä hetki :)


LÖYSIN!
Pitää kiinnittää huomiota miten se ottaa rullan, josko toi huono ote aiheuttaisi ne tiputukset?

Keskilinjalla vielä loppupalkat
..jotka sitten loppui nekin kokonaan :c


Lopuksi leikkiä, paikalla oli 4 tervunarttua, tervu-uros ja hoffiuros omieni lisäksi. Sieni ensin koko köörin kanssa. Pojat sitten pantiin autoon ja töppönen pääsi vuorostaan, vaikka sanoin, että ei sen tartte kun sitä vaan luultavasti ahdistaa rajujen narttujen paljous ja se ärisee eikä sitä jaksa kukaan kuunnella. No kokeilin sitten kuitenkin ja sehän yllätti positiivisesti, ärinät jäi alkuun ja heti kun eräs tervutyttö tarjosi leikkiä, mudi vastasi siihen ja rentoutui silmin nähden. Vähän sitä saa kyllä vahtia ja komentaa kun onhan se sellaista... jännittynyttä? Vaikka se on näennäisen rento niin se ei ole missään koiralaumassa ollenkaan niin kotonaan kuin Sieni ja helposti sitten pikkujutuista tulee sanomista. Mutta ihan kiva, että mörrimöykky osasi olla suht koiriksi, ja sai tehdä edes vähän muutakin kuin möllöttää autossa :)

Ahdistus

Relax

3 kommenttia:

Kata kirjoitti...

Mua kiinnostaa lukea!! Ja toi palkat loppu-kuva on ihan huippu, maailmanloppu tuli..

Veera kirjoitti...

Höh, mä luen :p En hausta juuri mitään tiedä, mutta tän blogin lukemisella oon oppinu jo vaikka mitä!

Sini kirjoitti...

Mua ainakin kiinnostaa. :)